Trött.

Jag orkar inte med att konst ska vara något jag gör på min fritid. Jag behöver en enorm förändring nu. Igår blev jag en del av familjen Cargo Collective och jag kände mig fantastisk. Ska jobba med att få den i ordning ikväll.
Jag har börjat mina planeringar för Beckmans antagningsprover nu och ska sätta ett par deadlines. Jag jobbar mycket. Mina kvällar är konstkvällar...och nätter. Jag önskar man kunde klara sig på tre timmar sömn varje dag i all evighet.

Det känns konstigt att lära känna nya människor som inte vet en enda grej om en. Och ibland orkar man inte förklara, eller, jag vill ha mer tid att förklara vem jag är. Ett par meningar säger inte så mycket. Känner mig så komplex. Och det är läskigt att tänka att det egentligen inte finns någon som känner mig, förutom min pojkvän och familj. Jag har ju inga vänner direkt. Det kanske räcker med att tänka högt? Jag vet inte. Jag vet att musik finns för mig. Och det känns ju bra.

Jag tänker dra en Lady Gaga.
För jag är trött. Det ska fucking funka, snart, jag lovar.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0