Hittills

Början av året var en katastrof och jag fick krypa till sjukhuset två gånger och tillslut operera bort min blindtarm. Dom trodde jag skulle klara mig även när min infektionsnivå var hög och skickade hem mig bara för att sedan läggas in ingen dagen efter. Och infektionen spred sig dessutom. Kul kul.
Efter operationen ringer det och jag har fått jobb som värdinna på McD. Och det gjorde min dag.
Jag läker fortfarande. Ibland kan jag få plötsliga hugg i ett av snitten (har tre) och då tror jag alltid att det gått upp, för det blir varmt och sticks och gör ont.

Jag älskar mitt nya jobb. Det känns bättre där än när jag var privatlärare. Jobbar med ett bra gäng och jag trivs en massa.

Nu är jag påväg till min bror i Örebro. Och jag är så trött. Mina ögon är blodsprängda och mina leder värker.
Har jobbat mycket med mina uppgifter till Konstfack, så det är därför.
Vågar därför inte somna på bussen för då vaknar jag säkert när jag är i Göteborg.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0