Lifeline.

Sitter här och känner mig väldigt beslutsam. Dagens Metro-horoskop lyder:

"Missa inte en möjlighet som nu erbjuds Skorpionen. Du har flera goda egenskaper som det vore synd att inte ta tillvara."

Jag tror egentligen inte på horoskopen. Jag läser dem mest för att det är kul. Står det något dåligt, vill jag göra allt för att kunna säga "Hah, mig kan ingen slå" och om det står något bra tar jag åt mig av det.
Så jag gör lite på mitt eget sätt när det kommer till horoskop. Jag tar bara det som är bra, och så vänder jag på det dåliga.

Jag vet att jag kan. Det här. Det där med det. KONST FFS. Säg det bara.
Men det är kanske det där? Min fucking attityd gentemot mig själv. Jag kan nästan inte ens säga det, som om det låg en förbannelse över mina drömmar.

Hur som helst. Klockan är bara nio. Jag ska bre ut mig på golvet och göra saker och bygga vägar, broar, imperium.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0