September tvåtusentolv.

Har fått ett jobb! Som privatlärare för StudyBuddy. Ska bli så kul att få komma igång med uppdrag så imorgon åker jag till kontoret och lämnar in mitt utdrag ur belastningsregistret, för jag måste göra det innan jag kan börja helt. Kontraktet är i alla fall påskrivet och klart! Wiie!
Så när jag börjat med lite av stödundervisningen så tänkte jag söka lite andra jobb också. Jag är så taggad!

Förra veckan fick jag även mitt nya longboard-deck, och den är så perfekt. Synd bara att det tog nästan ett halvår för att få min gamla utbytt. Det var ett helvete.
Dessutom var Matte en kvart sen när vi skulle ses och byta, så jag började nästan gråta. Men när allt väl var över och jag blev uppmött av Viktor kändes allt bara bra och världen blev en vackrare plats igen.
Vi gick till Kulturhuset och monterade fast mina gamla truckar på decket, sedan så åt vi mat och åkte till Gärdet en sväng. Sen hemåt och mysa.

 

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0