Zombie Rosie.

Har sedan jag vaknat vid åtta hunnit bygga upp min utställning och rivit undan den. Min kropp värker som aldrig förr utan att jag behöver vara sjuk. Det känns som RLS och mina fötter pulserar. Måste börja ha inomhusskor när jag håller på såhär.
Visste inte om jag skulle vara i vardagsrummet och fotografera eller i mitt rum, men det blev tillslut mitt...sen var det bara till att börja flytta undan saker.
Mitt golv har en massa klibbigt klister kvar från tejpbitarna jag har när jag skulle spänna upp trådar och nu har det typ blivit svarta fläckar av dem (har svarta strumpor).
Det var hur som helst skönt att plocka undan allt och städa lite. Det har varit kaos de senaste dagarna och jag kan inte koncentrera mig om inte allt är lite städat speciellt nu när orken börjar ta slut.
Gick ut på loftgången och skulle hänga ut min matta och WOOOW! Det har hunnit bli väldigt mycket mer vår sen sist jag var ute, vilket var ett tag sen...blev helt bländad av solljuset. Helt underbart.
Nu måste jag återgå, har en affisch att göra och ett personligt brev att skriva...om jag nu skriver den idag. Måste ju fixa klart bokomslagen...fortfarande.
Väcktes föresten av att min Barbie föll ner rakt ner i ansiktet på mig. Den sitter på gardinstången och ville väl flyga lite eller bara hämnas för att jag inte lekte med den.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0