That awkward moment when Rosie started to chew on the box.

En heldag med underbara Kayo!
Teckningslektionen imorse var så seg. Satt och ritade av nyttiga saker bara för att. Helt oinspirerad. Det är sånna dagar man tänker "Just do it".
Efter så hängde Kayo, Moa och jag kvar uppe i Kupolen och derpade lite. Ska vi gå, eller ska vi inte gå, vad ska vi göra, om vi failar, vad händer, blubb blubb blubb.
Vid fyra var det det dax att dra, så jag och Kayo åkte lite vilsa ut till Hökarängen och letade efter söndagsvägen 9. Vi hittade den och satt där inne i ett tält i någon fritidsgård brevid och gjorde en jättefin och ascool konstgrej!
Jag tycker den blev jättefin. Är lite kär.
Så en chill dag. Vi var som två små barn när vi satt där och frös medan vi rita och hade oss. Med öl, chips och fanta.
Borde sova, och jag ska, men först ska jag rita något.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0