Oh well.

Har haft det bäst. Allt känns så skönt nu när arbetsproverna är inlämnade.
Igår gick jag heller inte till skolan, det kändes bättre att vara hemma och ta igen och andas ut lite.
Vi åkte in till stan och åt mat, sedan så drog vi hem till Viktor.
Det bästa var Rayman! Fick prova att spela och det var skitkul! Älskar den typen av spel med banor och saker att fånga. Det var så skönt att bara chilla runt lite, kolla på film och äta lite stuff. Och sova, även om vi la oss sent. Har trots allt sovit mer än vad jag gjort på jättelänge.
Men nu har jag tinnitus? Har försökt att läsa manus inför repet ikväll/natt, men det piper så högt. Vill typ att någon bara ska ta och skalla mig eller trolla bort det, helst. Provade att slå lite med handflatan (ehehahaaa?) och det roliga är att det funkade lite i alla fall. Muppigt.
Oh well, nu ska jag dra till teatern ändå, även om jag inte kan allt fullt så bra som hade hade velat. Kanske kan låtsas.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0