Breakdown.

Har inte varit min dag. Fick verkligen kämpa för att få det gjort och...klart? Ofta att det gick ändå, det bara tog emot precis hela tiden. Jag är helt slut igen, och om jag tyckte att kroppen gjorde ont igår eller när det nu var så är det inget emot hur det känns nu. Visste inte att kroppen kunde reagera så mycket av...av det jag gör just nu.
Det är mesta knäna som lider. Satan vad det gör ont. Innuti på något sätt. Vill hellre ha mensvärk.
Men jag är typ klar med den delen av arbetsprovet och jag kan knappt tro det. Det bara känns så jävla skönt. Var det verkligen bara 5 timmar sedan som jag satt och grät av frustration och hopplöshet? Ja, shit. Isåg sen att jag inte skulle komma någon vart alls om jag bara sitter och gråter. Fuck that.
Ska bli så jävla skönt att sova nu.
Saknar Viktor. Det hade verkligen varit skönt att ha honom brevid mig nu.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0