La valse d´Amémlie - Yann Tiersen.

Har städat, fixat mat och jobbat lite med arbetsproverna. Jag tror att Jekyll har fått en grund nu, och det känns så bra.
Ska göra lite mer relaterat till en till del av arbetsproverna snart. Säger självklart inte vad det skulle kunna vara. På riktigt, man måste fan vara så hemlig man kan med det så inget blir snott. Och jag orkar inte med sånt.
Ingen är hemma förutom jag och Randy. Vet inte om jag ska följa med hem till David och sen ut och festa, behöver liksom tiden kom jag på.
Den är väldigt viktig just nu.
Så jag tror jag hoppar över och hänger med på nästa utgång när jag blivit för instängd i min stora lilla värld och behöver nya intryck.
För nu går det liksom bra. Fortsätt simma, make it work.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0