Hot Fuzz och Harry B. James.

Awesome dag med Viktor! Han fick äta lasagne hos mig igen, vi kollade på Hot Fuzz och hade det mysigt innan vi skulle ut och träffa hans polare Jocke och hans tjej. Drog till Harry B. James, tog några öl och hade det bra på många sätt. Lite busigt. Vi kom hem tre-halvfyra tror jag. Det var så skönt att lägga sig i sängen då.
Vaknade sent idag. Kollade lite på Pokémon medan vi åt frukost.
Resten av dagen har jag mest chillat efter att Viktor åkt iväg. Har planerat en massa grejer, så imorgon/idag när jag vaknar har jag mycket att göra.
Ska titta mer på Konstfacksgrejerna, nu när lovet är över måste jag komma igång med en gång. Blev ju inte alls mycket tid till det över jul och nyår som jag först hade tänkt, men det hade ju varit ett helt perfekt lov också. Helt klart värt allt.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0