Stannar till en stund.

Det känns verkligen hur trött man är när det liksom pulserar i benen, armar och under fötterna.
Är snart färdig med arkitekturprovet. Den är extremt skulptural, men jag vill ha det så. Vill skolan inte ha det så är det skitsamma. Dom ska tydligen ändå vara mera fritänkande och inte så klassiska i Danmark.
Experimenterade lite nu med belysningen, det ser coolt ut. Den jobbiga tjejen kom precis in i salen då, vill inte att hon ska sno mina idéer så jag fick typ täcka för allt och ändå kommer fram till en och håller på.
Jag har hur som helst haft en bra dag med en hel sal för mig själv och högtalare till min ipod. Hann med mycket, men sen om jag hinner klart med allt idag och imorgon är en helt annan sak. Oh well.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0