I hear Jerusalem bells are ringing.

Lyssnar på underbara Vitamin String Quartet. Så fantastiska så det är helt sinnes. Jag vill inte sova för jag vill sitta uppe och lyssna på dem istället, har lyckats ganska bra men nu börjar jag verkligen bli för trött.
Viktor kom hem i tisdagskväll, glädje gånger tusen att ha honom tillbaka i kalla, vita Sverige. Blev rätt sent, runt halv tio kanske. Vi åt middag och sen kollade vi lite på Skins och hade det mysigt.
Har jobbat på det danska arkitekturprovet nu i två dagar. Har bestämt att min deadline ligger runt 19:e, vilket typ är en hel månad tills allt ska vara inne egentligen. Känner dock att jag vill ha det så, så kan jag ge allt till Icca när hon åker till Anders. Posten lär ju, bara för att, sabba allt annars. Sen om man ska hinna med alla andra arbetsprover så måste det bara bli så. Men det har gått jättebra! Känns ju lagom surt med tanke på att det inte är min största prioritet ännu, men det typ växer mer kärlek för det ju mer man leker runt med just det arbetsprovet. Önskar allt annat kunde gå lika snabbt. Det andra som jag verkligen känner att jag vill lyckas med.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0