Det kändes som vår idag, så jag ska låtsas att det är det också.

KEANE HAR SLÄPPT TURNÉDATUM!!!
Och jag ska åka till London-spelningen med mitt symbioshjärta Angelica.
Kosta vad det kosta vill och lite till, kan lifta dit om jag måste.
Med andra ord så är jag helt hype just nu.
Igår var jag på spontanbio med Viktor och hans kompis Oscar. Filmen hette Chronicles och var helt awesome.
Vi somnade ganska tidigt, men vaknade halv fem och då ville han kolla på Layton-filmen för han är ju lagom knasig. Ville i och för sig också se den, men jag typ somnade då och då. Tillslut gick jag iväg och tog en dusch. Viktor hade somnat när jag kom tillbaka vilket jag också gjorde sen.
Skolan var helt chill idag. Det brukar ju ända vara det på fredagar när vi har teckning. Älskar våran lärare Noomi, hon har ett speciellt sätt att förklara saker på som om allt levde. Hon använder ordet "känner/känslor" till väldigt mycket. Det blir liksom mer intressant och roligt.
Har blivit mer pank nu också. Det är inte lätt att vara en fattig konstelev, men jag älskar det så otroligt mycket ändå.
Och jag måste citera Beatles: Can't buy me love.
Bara så att du vet det.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0