Die FML-mode, die.

Har en riktigt bra grej på gång i mitt huvud just nu som jag ska leka med så snart mitt ena öga slutat fucka.
Mitt lov kunde ha varit så grymt mycket bättre. Jag kunde ha varit i skolan precis just nu och dagarna innan det här som inte var röda. Men nej. Var så trött och seg och orkade inte med mina jobbiga ögon.
Fick tillslut nog och kom på att mina ögon varit jobbiga flera veckor nu och att det bara blivit värre och värre...why?
Är visst polleallergiker. FML-moment.
Men som tur är väl ändå att mina vanliga allergitabletter är till för sånt också. Så, så fort jag kom på vad felet var så sprang jag till medecinlådan och tog en tablett. Nu har jag även ögondroppar. Wooh!
Så nu ska jag vara riktigt jävla bra! Argh!
Och vara produktiv!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0