Monday I'm in love.

Idag började teatern, mer på riktigt nu när Anders är tillbaka. Han är bäst.
Vi hade även en föreläsning om fotografins historia i skolan idag som jag älskade. Min lärare som höll i det är awesome, hon dyrkar Patti Smith och älskar Singin' in the Rain och har allmänt samma tyck och tänkte som jag. Som det där med mårdhårspenslar. Varför ska man döda ett djur för det när det finns minnst lika bra syntetpenslar?
Blev snabbt lite polare med krokimodellen idag, trevlig kvinna. Hällt i mig en massa energidryck idag också för mina sömnproblem börjar komma tillbaka. Jag hatar det. Vaknade var och varannan timme under helgen. Försvinn.
Sedan så åkte jag till Täby och var med någon som jag tycker väldigt mycket om.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0