Grannarna till höger om min ytterdörr när man går ut.

Sen dom flyttade in har jag slutat sjunga i duschen, slutat spela piano eller spelat lite, slutat med att glatt sjunga överhuvudtaget bara för att det är så kul och NU...ska musiken också bort? Nej, nu är jag så jävla trött bara. Jag hade hellre velat att vår galna granne innan dem hade bott kvar, för då spelade det faktiskt ingen roll och jag behövde inte anpassa mig efter henne.

Så nu vill jag bo i ett hus. En liten stuga, vad som helst. Har alltid gillat det här med lägenhet och tänkt att jag skulle bo i en gullig en i Sumpan, men vettefan. Tänk om de grannarna är precis som mina just nu? Jag klarar inte av det. Måste ha väggar fria från grannar.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0