Velvet.

Fin dag tack vare solen och de fina människorna jag mött. Inte så många, men det spelar ingen roll. Enbart Angelica gör dagen vacker för mig för jag älskar henne så jävla mycket. Om jag hade varit lesbisk hade jag lätt haffat min bästa vän, mitt symbioshjärta och soulmate.
Vi åkte till (hemlig destination) och sedan in till stan och åt någon slags lunch. Typ frallor och chokladstänger som vi aldrig smakat innan så vi var tvungna att göra det, istället för dunkar. GOTT. Vi är fett fina.
Men sedan skulle vi skiljas åt.
Barnvaktade Aston, och alltså, den ungen...älskar honom. Världens sötaste och snällaste lilla gullunge.
När vi satt och byggde legohus sa han plötsligt "Josan är ledsen." Man kan inte gömma sig för honom.
Började nästan gråta. Han hade ju liksom rätt, att han vet om det, kan se eller känna sånt är bara helt...vet inte.
Sedan så lekte vi att vi dammsög i köket. Söt.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0