Lykke Li, 2/5, Cirkus.

Hon träder fram som en gudinna, hon ÄR en gudinna. Hon skulle kunna äga hela världen. Hon äger mitt hjärta, om det nu inte ägs av någon idiot (som kan vara mig själv, eller den där andra).
Var är Lykke? Men kom fram nu, snälla snälla snälla. Jag exploderar.
Oj, förlåt att jag råkar slå på alla i min närhet men jag måste dansa och ni får skylla er själva.
Ståplats = risker. Faktiskt.
Hon är så magisk. Helt otroligt bäst och grym på alla fucking sätt och vis.
Visst att hela scenen och allt är vackert. Sjalen, draperingarna (?), röken, ljuset...men egentligen så är det bara hon. Enbart Lykke med hennes musik som är magin.
Allt annat är rekvesita. Som jag älskar.
Hon _är_.
Och jag kan inte vara annat än mållös och lycklig i själen...och hjärtat känns bättre just då.
Fan.
Jag älskar dig.
Fler bilder

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0