If I Don't Live Today, Then I Might Be Here Tomorrow.

Grejen är den att man vet ju att det blir bättre sen, men jag vill ha ljuset _nu_ så man kan andas lättare. Jag står inte ut med att vänta på en vändning.
Midnatt och röda bilar och konstig främling som kanske är snäll men man vet aldrig.
Så nej kära främling, jag vill inte ha skjuts hem i din bil. Du kanske är en sån där idiot, men jag hoppas att du inte är det. Det finns ju redan tillräckligt av sånna här på vår planet. Dessutom kände jag inte för att riskera nåt, typ mitt mitt liv eller något liknande, även om jag ville bli så liten som möjligt och försvinna. Men jag tänkte liksom vakna helt happy och sunshine och hur ska man göra det om man tappat bort sitt liv? Det går ju inte.
Man vet liksom aldrig vad som kommer att hända nästa dag. Då kan skitdagar som dessa förintas av morgondagens awesomeness. Det gäller bara att försöka komma ihåg det.
Jag är konstig.
Jag gillar måndagar, men måndagar gillar inte mig.
Jag vet inte riktigt vad det är jag skriver känner jag, men man kan ju inte veta allting.

Här är låten som fick mig att älska Mando Diao för all evighet.
Mando Diao – If I Don't Live Today, Then I Might Be Here Tomorrow

Avtryck
Postat av: Angelica

Läskigt ju :(



Jag hade värsta paniken idag för Gordon var försvunnen och sen hittade hans kompis mamma honom i bunkrarna (du vet där vi fotade) men 3 mycket äldre killar :CCCC

VAFAN TÄNKTE DE GÖRA MED MIN BROR??????



Jag kan inte riktigt släppa det. Folk är så himla creepy.



Bra att du inte hoppade in i bilen, var det jag ville säga. Man vill lita på folk, men bilar är läskiga...

2011-03-29 @ 01:56:27
URL: http://robotface.webblogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej!

» Följa varandra via blogl♥vin'? :D

Ha en trevlig dag!

2011-03-29 @ 19:48:50
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: June

Sv: Klart du måste! :D

2011-03-30 @ 10:19:58
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0