Så jävla hög, jag känner mig trög.

Jag är helt borta, men ändå överallt. Speciellt nu. Allt ska ner och klistras fast, ord ska synas och känslor ska kännas.
Jag både vet och inte vet vad det är för dag.
Så jag flyter runt, gråter, klöser, hoppar, skuttar, dansar...
Jag kom på en sak, jag tycker inte om total balans. Man känner ju ingenting då. Eller?
Om man är helt i balans, är man harmonisk då? Är man lycklig så?
Tror inte jag orkar sånt.
Det var måndag för någon dryga timma sedan. Jag hade teater och det är mysigt.
Jag trodde det var fredag från ingenstans och förstod inte alls vad Anders menade med "nästa måndag ska vi...".
Nästa måndag? Vad händer på måndagar? Vadå, har vi extrarep då?
Men shit. Juste. Vi har ju alltid haft lektionen på måndagar i nästan två år.
Behöver jag kanske lite sömn, eller är jag bara lite hög?
Jag fryser.
på Världen och alla stackars japaner.
Och andra fina människor.

Avtryck
Postat av: soni/tgrrr

<3 du är så bra. kramis

2011-03-17 @ 08:11:05
URL: http://neonwilderness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0