Hello Sunshine.

Sådär såg min morgon ut. Det första jag gjorde när jag vaknade var att ta runt 20 liknande bilder. Det var uppiggande men jobbigt. Man är så himla stel och seg på morgonen. Jag var tvungen att stå sådär i tolv sekunder och vänta på att bilden skulle tas och sängen är inte världen bästa underlag, men det var kul! Och jag tycker om mina konstiga bilder. När jag var klar försvann solen för resten av dagen, så jag tror det var meant to be att min morgon skulle börja så som den gjorde.
Jag är så jävla normal. Tjoho!
Fick höra Malins (Angelica lillasyster) fina låt live från mobilen idag. Den är jättefin.
Jag vill att det ska vara onsdag, för då är tisdag förbi.

Super Furry Animals – Hello Sunshine

Avtryck
Postat av: tigern

åh du är så himla härlig och fin skati<3

2011-03-13 @ 22:15:43
URL: http://neonwilderness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0