"The true path to creativity, is to burn out" - Jean-Michel Basquiat.

Jag hatar att jag alltid ska känna mig så vilse vad gäller framtiden, samtidigt så vill jag inte ha det på något annat sätt. Man lär sig så jävla mycket på vägen.
Jag är peppad på allt framför mig just nu. Väldigt peppad. Förutom det här med ett vemodigt farväl av våran gyllene satinsoffgrupp som pappa köpte på 60-talet. Undrar om den mellanstora får plats i mitt lilla rum? Alltid velat ha en soffa där! Eller, ja, så länge jag har haft ett rum vilket är ett år haha. Då kan jag somna i den när jag sitter och kollar på film på laptopen. Och enbart därför. Mysigt!
Sen har jag helt glömt bort, men till i höst går jag på Konstskolan Sthlm! Vilket jag taggar som faen!
Så jag tror inte att jag kommer att gå på KTH längre, för ärligt talat så vill jag inte. Kanske är det ett jättedumt val, men då får det väl vara det.
:)

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0