Ochrasy.

Jag älskar älskar älskar Yoko Ono.
Ja, hon är en fantastisk människa vilket jag inte kommit helt i underfund med förrän för några dagar sedan av den enkla anledningen att jag inte visste så mycket om henne. Men nu är jag kär!
Jag är sämst på att uppdatera. Det blir så när det ser ut så som det gör och det är inte meningen att någon ska fatta vad det innebär.
Det enda jag vet är att det inte ska se ut så, vilket betyder att jag ska dö och återuppstå till den Rosie jag egentligen är. Allt annat får gärna dra åt helvete, har ingen lust med skit så fuck off.
Jag fotar som en galning för det är ju så jävla underbart.
Jag önskar att jag kunde bli bäst eller nåt och leva på det.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0