Randomness är fint.

Det är jättesorgligt att allting bara suger och skiter sig, men jag känner att jag mår galet bra i alla fall! :D
Och jag älskar randomness. Det är liksom det finaste jag vet nästan. Det är fint med konstiga samtal från personer som annars aldrig ringer och så säger man typ bara vad som helst, fint med konstiga sms, fint med främlingar som tycker om blommor, fint med snöbollar, fint med roliga mössor, fint med vuxna män (?!?!?!?!?!!?) som sitter och stickar på tåget, fint med lappar, fint med kramar, fint med...okej, jag kan nog hålla på såhär under resten av 2011, men shit vad det skulle vara slöseri med tid.

Kort och gott...random saker på impuls är väldigt underbart.

Och man mår bra av sånt. Allt som görs på impuls brukar typ för det mesta vara någon salgs sanning också...eller? Menar bara att folk inte hinner ljuga och sånt. Det känns som om folk gör det ganska ofta nu. Vissa tänker bara på sig själva...som om andra inte ens har känslor. Allt försvinner inte med ett skratt eller leende, ibland sitter saker kvar och biter på en när man försöker sova.

Dock känner jag mig i alla fall för stunden väldigt okrossbar. Sen att det lätt kan vända är en annan sak, men det ska man inte tänka på nu.

:D :D :D

Beulah – Popular Mechanics For Lovers

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0