Örebro.

Vaknade sjukt tidigt och hoppade på nån buss till Örebro vid nio för att hälsa på Kim och Linn. Det tar typ tre timmar att åka dit, men det är ganska mys att åka buss. Genom Stockholm speciellt för vart man än passerade ploppade en massa bilder upp ur minnet från saker man gjort just på det stället.
Där snoddes en glassgubbe, på den kajen satt vi en sommar, där åt vi fyra på morgonen, vid det övergångsstället omvandlades gul-taxi-leken till värsta slagsmålet med Didrik och Icca, där fiskade vi när jag var liten, på den bron gick jag när nån sjöng "Famous Last Words" och jag sjöng med, åt det hållet vid husen därborta bor Monica, därifrån tar man nattbussen till Hjulsta så då kom jag att tänkta på förra vintern och allt galet som är så jävla fint.
SÅ...höll jag på tills att allt man såg var skog och snö.

Örebro är en gullig stad. Jag kanske kan flytta dit jag med.

Vi lunchade på Jenses och sen drog vi vidare till kafé BaraVara där Linn jobbar. Dom har typ världens godaste kaffe! Galet nice! :D
Sen hängde vi lite i deras lägenhet. Dom har jättesöta kattungar, Zoey och Ozzy. Tur att dom var kattungar...för jag är av nån anledning allergisk mot vuxna katter (och kaniner), men jag tål hundar hur bra som helst. Jätteskumt tyckte Martin (mammas pojkvän, dom var också där). Det är ju ganska weird när man tänker efter.

Var tillbaka i Hjulsta vid midnatt och somnade så fort jag lagt mig...så jag var nog tröttare än vad jag kände.

Fett fin dag var det. :) <3

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0