LEGO BATMAN.

Jag vill spela! Men jag har inte spelet och inget att spela på heller för den delen så jag är lite i en sticky situation här.
Om jag typ råkar hamna på Lidingö kan jag knacka på och fråga om Gordon vill spela lite. xD
Haha. Lol.
Jag tycker Kim inte borde tagit med sig ps3:n, eller...han kunde ha lämnat Alexs till mig sålänge. Fail på honom.
Jag SAKNAR mina hörlurar. Fick värsta rycket och tänkte "Fan...jag saknar mina braiga lurar."
Så nu funderar jag på om jag har lite sivlertejp hemma så jag kan försöka laga dem. Ljudet i dem är så jävla soft.
Men dom är trasiga. Randy tyckte väl att de såg goda ut, så han tuggade på dem.
Hängde hos Icca en stund och gick runt i Täby Centrum. Genomskinliga glasögon är fula, ser typ ut som värsta labbgalsögonen när man har på sig dem.
Hon skulle till nån Rikard Berg så jag åkte hem och nu chillar jag lite med awesome musik.
Jag ska nog rita lite.
Little Richard – Lucille
Lucille, tuuuuuuung låt. Får flashbacks av alla de gånger man åkt bil och lyssnat på sån här musik på högsta med pappa. Fett med sommar.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0