BRING ME THE HORIZON.

DET VAR SÅ JÄVLA AWESOME!!!
JAG BLIR HELT SKUTTIG AV ATT TÄNKA PÅ DET.
Haha, jag var lite fail är i början igår (hej, jag måste spy annars missar jag allt).
Men det var helt okej liksom. Sjukvårdsnissen tyckte verkligen jag skulle hem, men...vad tjänar jag på det? Hade jag gått hem så hade jag känt mig så fail och dött. Ångest gånger tusen också. HELL NO!? Det löser sig, tänkte jag och stirrade surt på mina fingrar.
Under Devils åkte maten upp, och sen mådde jag typ jättebra!
Så jag kunde liksom hoppa runt till ARCHITECTS och BMTH! Men typ jag skippade moshen, vilket var jättetråkigt. Skitsamma, det var så jävla awesome!!!
Jag dör lite nu när jag sitter här och tänker på det.
SÅ JÄVLA FINT.
KOM TILLBAKA NU.
Jag måste se dem igen.
Jag gillade Tek One eller hur det nu stavades. Och Devils också. Även om jag inte såg så mycket från där jag satt först. Men det lät tungt!
Nu måste jag verkligen åka till Täby. Ska träffa min finaste och bästaste vän som jag älskar så mycket så jag får ont i magen! :D

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0