The answer, my friend, is blowin' in the wind.

Just nu känner jag att jag inte kan fixa grejerna för Konstfack. Men jag ska jobba jättemycket nu i helgen när mamma åker till Skellefe. Får typ inte sova och koppla bort mig från alla.
Grejen är den att jag har tusen idéer som översvämmar mitt huvud. Jag vet inte vart jag ska börja, vilken jag ska fortsätta bygga på, vilken som är den bästa. Jag är helt lost i min egen värld där jag borde kunna hitta. Jag kan ju inte prova alla och se hur det blir.
Time is running out.
Men jag kan det här. Okej? Även om jag inte kommer in.
Så just nu tänker jag göra annat.
Jag vet att jag inte borde, men om jag inte gör det så kommer jag sitta här utan att komma någon vart i alla fall. Så det är lika bra att få vilja av att bara göra andra saker ur vägen.
Måste fixa kaffe, för just nu vill jag inget annat än att sitta uppe hela natten och måla eller nåt. Lyssna på en massa Fang Island och andra lyckopillers-band jag älskar.
Föresten, det känns typ lite som vår i luften? Eller är det bara jag som inbillar mig? Hoppas.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0