Det här är värt att finnas för.

Jag älskar hur jag mår, för jag mår verkligen galet bra. Mer och mer liksom. Är otroligt förälskad i den finaste jag vet och har en mysig klass. Jag kan känna mig hög. Helgen var fin. Åkte hem till Viktor i fredags och sov över. Vi såg en Studio Ghibli- film, "The Borrower Arrietty", som Kayo tipsade om för ett litet tag sedan. Hon är förresten en underbar person, jävligt cool också.
Behövde såklart nåt att tugga på under filmen så vi rushade till Ica och köpte Tortilla chips, awesome dipp och Marabou mintkrokant. Helt stört vad gott det är.
Älskade filmen! Den var jättefin. Har alltid tycket om Studio Ghibli, det är bara så fint.
Jag var jättetrött och somnade ett par sekunder då och då under filmen. Bara jag la huvudet mot Viktors axel så slocknade jag (haha). Men sen så sov vi på riktigt och det var så skönt.
Vanligt vis är det störande när man vaknar då och då under natten, men inte när jag sover brevid honom. Istället blir jag helt varm inombords och glad, lägger mig närmare om jag rullat bort lite...och somnar om.
Så jag älskar att vakna ett par gånger. Just för att jag ser vem som sover brevid mig.
Under kvällen, lördag, fick jag prova att spela ett riktigt gamer-spel: Portal...1?
Förstod inte riktigt grejen först, men sen när jag väl började förstå åtminstonde pyttelite så började jag bli illamående. Hade suttit så en stund, men tillslut la jag mig i sängen.
När det väl gått över så fick jag ont i magen istället, så jag fick ligga kvar. Gissar på tjej-verken. Började tillochmed gråta lite för det gjorde så ont.
Men mot underbara Nathalie bar jag mig av. Hon, Kayo och jag skulle ha lussemys. Det var jättetrevligt och vi satt och pratade, åt lussebullar och drack glögg.
Efter en sån fin helg kan man bara vara glad, nästan som om man svävade på dom där rosa molnen i Mumin.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0