Teater, Cata, Fight Club och lite Tomten. Inget snöbollskrig dock...tråkigt.

Måndagar är typ den enda dagen som inte är seg. Tisdagar är värst och söndagar tråkiga.
Ingen teater i Blå Huset idag så det sög ju lite, men i Täby var det som vanligt. Woop! Alltså jag gillar gruppen där.
Efteråt gick några av oss till Donken, men folk försvann en efter en och tillslut var det bara Icca, Viktor och jag. Och det var kallt, men vi skulle hänga lite med Cata-gänget och det var ju trevligt. Fast den där Malcom var lite...knas. Okej för att jag gillar random nissar, men jag ville prata med de andra faktiskt. Oj. Det där låter lite bitchigt. Människan kanske är snäll och så är jag såhär. Fan vad dålig jag är.
Tomten kommer inte ge mig några klappar i år, men...man ska faktiskt inte ta emot några presenter från gubbar man inte känner har mamma sagt. Annars vet man inte vad som händer. Så Tomten...nä.

Hursomhelst så var det mysigt att stå där med alla fastän vissa...skitsamma.

Sen kom vakterna och oj vad dom var läskiga. På riktigt. Iaf när man bara kunde se deras silhuetter genom glaset komma närmare och närmare.

Sen gick vi hem till Ankicca.

Sen kollade vi på Fight Club. Känns som det var tusen år sen sist jag såg den och jag skulle ju läsa boken i somras för den var bättre enligt våran webbdesignlärare. Liksom what? Bättre? Då måste man läsa. Okej, det brukar typ alltid vara så, att boken är bättre. Jag älskar psykologin bakom det hela.
Så galet bra.
Fucking mental.

Brand New – The Boy Who locked His Own Shot

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0