Trettioförsta och sista december tvåtusentio.

Åh. Underbart. Ställde in alla planer och ickeplaner för nyår. Why? Jag är så galet trött! Ackupunkturen tog verkligen all min energi. Jag skulle kanske bli lite trött efteråt sa Martin, men det här hade jag inte räknat med. Fast det var nice. Det gjorde asont när energiflödet skulle balanseras dock. Btw är allt sjukt intressant när man får höra hur allt fungerar! Man blir typ helt "wow".
Sen drog vi till Doken innan jag vinkade av dem (mamma och Martin).
Jag segade mig hem för att...jag helt enkelt var seg och somnade direkt när jag kom innanför dörren. Ingen vettig människa sover klockan _sju_ på nyårsaftons kvällen. Men jag tycker att allt var värt det.
Nu när jag vaknade var det typ snokaos ute och alla smäller som bara den. Tur att pappa väckte mig för det känns lite fail att inte säga "Gott Nytt År!" vid tolvslaget.

Tror jag håller på att somna igen nu.

Jag gillade 2010. Det ägde ganska mycket.
Väldigt mycket nu när man tänker efter.
Det har varit fett fint. <3

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0