Jag vill titta på Juno. Juno är bäst.

Känner mig så trög at the moment. När jag vaknade städade jag undan lite böcker och skit, sen skulle jag göra en macka. Sen gick jag iväg och började damsuga...sen bah "ah, en till macka vill jag ha." och så har jag gjort en förrut? Men jag åt ju upp den? Va? Alltså? Helt lost. Det var ju liksom bara jag hemma. Jag kanske trollade fram den. Så måste det vara, vad annars?
Nu när jag tänker efter var jag väl inte så seg även om jag kände mig som det.

Gick och la mig typ vid åtta imorse efter en lång dusch som jag aldrig ville avsluta. Håret var fortfarande blött när vaknade vid lunch och tänkte att jag borde plugga franska. Måste snart dra till Blå Huset och ha teater, hoppas hoppas hoppas Malin inte blir lessen på mig för att jag inte läst manus. Jag kanske kan improvisera mig fram till några vettiga repliker. If you can't make it, fake it.

Känner mig inte så trött fastän jag egentligen borde kollapsa typ nu. Vilket är awesome. Hatar att plugga när det sticks i ögonen. Vill hoppa in i duschen igen. Varmt vatten är liksom bäst.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0