Creep är en fin låt och Timos version är lika fin som han själv. alltså jävligt fin.

Snö är så vackert. Fick en sådan impuls att bara gå ut nu och lägga mig där ingen ännu gått på det, men det kanske inte är så lägligt just nu...eller...egentligen spelar det ingen roll. Klart att det passar sig att dra ut nu!
Jag vet, jag är jävligt skum. Konstig. Men wtf.
På senaste tiden har jag även driftat bort i tankar, dagdrömmar, ingenstans...jag vet inte...men typ verkligen bara försvunnit. Lite lol, speciellt när folk frågar samma fråga för femte gången i rad och allt jag kan säga är "Va...?".
Sen, eftersom att jag är helt borta, så brukar jag inte reagera om folk ropar eller säger nåt till mig. Great.
Vad har hänt med mig?
Ut i snön var det. Kallt. Men det blir awesome om jag bara tar någon annans jacka (min suger ju) och en massa kläder. Lol. :D


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0