Alltid vaken när alla sover.

Tycker det blir bra med lov för man träffar typ aldrig de man vill träffa så mycket annars. Vilket är ganska sämst. När jag kan, kan ingen, dålig timing...och så blir saker liksom aldrig av.
Snart är det helg och då ska jag fixa med julklappar tror jag. Scheisse, 2010 är snart slut? For real? Galet. Minns nyår som om det vore...idag.
"Maybe it's not my week-end, but this could be my year." citerade X. Fint.

Varför stavar man så konstigt i Frankrike? Okej, finns väl någon logik i det, men fortfarande. Lite knas det där.

Pallar inte sitta här. Haha, åh nej, en till jag-vill-gå-på-promenad-NU-impuls. Alltid. Mitt i natten, men det är så tråkigt att sitta här för sig själv. Är lite avis på morsan som är på Kanarieöarna i en hel vecka. Värme.

Och jag fattar verkligen inte varför det måste vara så kallt i mitt rum?

Jag bestämmer att imorgon blir en awesome dag, så nu ser jag fram emot det. Oh yeah.


Jane Austen. <3

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0