Michely & Mineur.

Är helt förfrusen. Man ska inte stå ute i tre timmar efter en regn/snö promenad genom Vinterstockholm.
Hängde på Mineur med Michely tills dom stängde, sen visste vi inte vad vi skulle göra. Jag hade helt glömt bort att det var lördag. Hade jag vetat bättre hade vi gått ut. Fail.
Så vi gick på promenad till Hötorget och drack varm choklad på Donken. Har inte träffat henne på jättelänge så vi kunde typ prata hur mycket som helst. Vi har typ gått igenom allt man kan tänkas prata om tror jag, fett duktiga!
Det var liksom ganska bra att ses och få ut allt som hänt och det. Både bra och sorgliga saker. Vi drog vidare till söder för att bara säga hej till Victoria och Petra, liksom...bara se hur hon mådde nu efter allt som hänt.
Hoppas slutet på nåt sätt blir bra, vilket låter konstigt. Menar bara att jag hoppas det ändå blir ljusare på ett eller annat sätt.
Jag fattar fortfarande inte att det har hänt. Och jag är helt chockad över att det finns så många idioter på flashback-forumet.

Även om det ändå var en tung dag, så är jag glad att jag i alla fall fick träffa Mich. Och det är bättre att vara två.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0