Ute i Täby.

Igår åkte jag till Rösjövägen och utförde mitt första uppdrag som privatlärare! Det var lite läskigt, men det gick så bra att jag fick stanna och räkna matte med M i en timme till. Kändes verkligen skönt att få allt gjort. Nu hoppas jag att det fortsätter att gå bra!

Åkte hem till Viktor efteråt. Han sov och var jättesöt.
Han fick ett hav av kyssar och började le, halvsovandes, sådär fint som han gör. Sedan så gosade jag ner mig under hans täcke och var gladast.
Vi lagade mat också! Currykyckling med kokosmjölk och morötter och massa goda kryddor. Och så ris till! Jag gillar inte att koka ris riktigt, så Viktor gjorde det och det blev awesome.
Vi blev jättemätta.
Vi somnade lite och sen kollade vi på Death Note och åt popcorn.
Och drack te. Såklart.

Idag skulle jag också jobba lite, så Viktor skjutsade mig på cykeln bort till bussen. Han är finast.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0