Sherlock & Watson.

10 Juni
Den här dagen tog vi oss bort till Baker Street och entrade Sherlock Holmes museet. Det var jättemysigt, helt klart värt 6 pund. Jag fotade alla mönster på mattorna, för det var kul att samla på dem.
Butiken var också väldigt fin bara den, om man nu inte vill gå runt där inne så kan man ju i alla fall kika förbi där. Dom hade nog de coolaste tekannorna jag någonsin sett, ett som ett piano och en som en skrivmaskin...massor!
Brevid finns dessutom en Beatles-butik som vi alltid velat gå in i. And so we did. Och fy vad fint med en massa coola Beatles-prylar! Vi hittade John-knappen vi ville ha! Win!
Efter mitt och Iccas besök där så mötte vi upp Jenny igen, som vandrade iväg under tiden vi var och nördade hos Sherlock och Watson. Vi åt lite på Donken, sen drog vi tillbaka till vårat hostel och tog det väldigt lugnt. Det bästa var ju att hela våran sovsal, med plats för 16 personer, var tomt. Så skönt! Så vi lyssnade på Keane, åt godis, och jag provade kläder jag köpt. Det var helmysigt. Jag hade varit iväg en stund också när jag precis lastat av mig lite och köpte kokosnötsjuice, aloe vera drycker och goji bär...så jag satt och gottade mig med det. Nom nom!
Tror vi la oss rätt tidigt också. Icca och jag hade ju gått hela natten tills solen gick upp när vi var påväg hem från Keane-spelningen så en chilldag var helt perfekt.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0