Goa Göteborg.

Befinner mig i goa Göteborg sedan i torsdags. Viktor och jag är och hälsar på hans bästavän, Oskar, som studerar vid universitetet här.
Vädret är bra, vilket är skönt! Vi har gått och kollat runt, druckit lite öl, åkt longboard i Slottsskogen där vi också hade en liten pic-nic, och lite sånt som är mysigt. Typ tagit det lugnt. Det har varit fullt med små fotbollsspelare här på Gothia Cup, dom svämmade över och skräpade ner.
Vi åkte hemifrån Viktor hem till mig i måndags, för att sedan åka till Linköping på morgonen dagen efter. Vi åkte med min mor och hennes kille och stannade till torsdag morgon då vi fortsatte våran tur ner mot Gbg.
Viktor fick träffa min moster och hennes sambo som vi bodde hos, men också min bror och hans famlij som var på semester och hälsade på där. Vi grillade, gick på Flygvapenmuséet och lekte med Nellie såklart.
Vi åker hem till Stockholm på tisdag, men innan dess så ska vi till Liseberg. Har aldrig varit där, har knappt varit på Grönan om inte för att gå på spelningar, så det kommer bli intressant. Jag tror det blir jättekul!
Vi har det jättebra. Just nu är Oskar hos Filippa men vi möts upp imorgon alla fyra. Hon och Oskar är fina ihop, och dom är så trevliga!
Synd att vi måste åka på tisdag och inte torsdag, som vi tänkte först, men jag måste hem till ett fotojobb och Erik Hassle-spelningen jag lovade att gå på med Icca. Hoppas bara hon inte glömt bort det.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0