Hello Naruto.

Äntligen lov!
I lördags var jag på Adepts spelning med Nathalie och Henke.
Sen har jag varit med Viktor fram tills nu. Idag bakade vi chocolate chip cookies och kollade på Naruto. Hade nästan glömt bort att jag tyckte om den animen så mycket då det var så länge sen som man såg något avsnitt.
Jag har verkligen älskat vädret de senaste dagarna, visst att det snöade lite igår kväll, det försvann ju ändå idag.
Försökte få Viktor att smeta på sig en ansiktsmask igår, men han var ju helt omöjlig att övertyga. Fan.
Älskar honom. Önskar jag kunde transferera mig (mugglare: teleportera) till hans rum bara för att få sova brevid honom.
Har satt klockan på ringning klockan åtta imorgon. Måste konstfacka.
Vill smälta bort. Det är bara två veckor kvar.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0