All That We Are - Angels & Airwaves.

Lördagen sög, den var hemsk och dum. Var bara rädd och ledsen, så det enda jag gjorde när jag kom hem var att gömma mig under täcket och blunda så mycket så att jag skulle somna.
Ingen var hemma heller. Man kunde se den lilla metallbiten mellan dörren och karmen, alltså tomt och ensamt.
Timmar senare vaknade jag ur koman och drog en vit lögn om att jag bara hade lite feber och vilade. Pappa och Randz var hemma.
Så hej då lördag. Jag är bara så glad och tacksam över att det blev bra igen för jag stod inte ut. Inom loppet av några timmar hade jag saknat sönder mig själv på Viktor just när det var som det var.
Så hej söndag, det var en underbar dag.
Vi gick ut och åt god mat på Kungshallen. Sedan så gick vi på bio och såg Tintin. Den var så sjukt bra. Perfekt.
Sen åkte vi hem till mig och jag erkände en massa löjliga hemligheter och så pratade vi en massa om typ allt.
God I'm cheesey.
Och juste, pinky swear. Enough said.
Jag älskar Viktor något otroligt. Han är bland det finaste jag vet.
Angels & Airwaves – All That We Are

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0