A bit like love and heroin.

Jag älskar helgen som varit, det var jättefint och mysigt.
Vi lagade tacos igår kväll och det var så himla värt eftersom att det blev kvar så pass mycket att man kunde äta det till frukost/lunch/brunch idag. Osten hemma var dock slut, men jag saknade den inte (!?!?!) för dippen och allt var helt awesome. Okej, jag saknade den lite. Jag älskar ost. Mmm.
Såg en helt fantastisk film igår, The Prestige, och jag känner hur man blir helt wow när man tänker på den.
Undrar om jag också kan få ha den som favoritfilm? För den var grym.
Mina grannar dunkar och slår och jag vet inte vad, en massa ljud helt enkelt. Och dom håller på så _hela tiden_. Blir snart galen.
Viktor har en iPhone nu och den är så shiny. Och man kan göra listor och bocka av stuff! :)
Mår så bra nu, och jag är så kär.
Angels & Airwaves – My Heroine (It's Not Over)

Avtryck
Postat av: Äpplet

Åh, har du sett illusionisten?? Den är väldigt lik the prestige! Du kommer nog att gilla den också! Själv så älskar jag den :D

2011-11-21 @ 19:04:34
URL: http://pichead.blogg.se/
Postat av: Posie

Åh den har jag alltid velat se! Eller, typ nåt år nu. Minns att några satt o såg den medans jag hjälpte Icca med nån läxa så jag typ missa :c :P

SKA SE.

2011-11-22 @ 00:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0