Idag har jag bott i köket och sängen.

True, true.
Idag bakade jag en farsdag-kladdkaka med vit choklad och maräng på när jag vaknade. Sen chocolate chip cookies med Viktor. Det kändes awesome, för han är awesome.
Pappa åt upp en fjärdedel av min kladdkaka sen på kvällen när vi hade farsdagstund efter att Viktor åkt hem. Det var mysigt, som att vara liten och jätteglad. Jag älskar min pappa, man har ju faktiskt bara en även om allt är långt ifrån bäst. Det bästa med honom är att jag alltid fått vara precis så som jag är. Helt och fullt. Jag har alltid fått göra vad jag vill för honom och har alltid fått bli sån som jag vill. Ingenting har varit "nej sluta med det där" eller så. Puss.
Nu har jag precis fixat i ordning min kyckling med en massa kryddor och stuff så det blir awesome sen imorrn, plus min tonfisksallad till skolan. SÅ JAG ÄR JÄTTENÖJD. För det betyder att jag bara behöver gå till kylskåpet, grab my lunch, och sen chilla.
Jag är bara så glad och bubbly just nu. Så jag ska kolla på HIMYM och dricka te.
x

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0