Hög.

Mina ögon svider så det inte är klokt.
Har hjälpt mamma en massa, fixat julklappar och varit hos Viktor. Blev alldeles precis HELT klar med hans klapp.
Och det tog inte alls låg tid (host), men jag är jättenöjd. Hade inte kunnat kolla på den om jag inte varit nöjd...och jag kan titta på den jättemycket, vilket alltså är bra!
Idag klädde vi julgranen hemma hos honom. Tycker den blev fin. Vi såg lite av filmen "The Last Song" med en jättesur Miley Cyrus i huvudrollen. Såg inte slutet, men det var väl säkert lyckligt. Hon skrattar roligt. En betydligt mycket bättre film vi såg var "Summer Wars" som jag tyckte var helt awesome med fina animationer and stuff.
Är så hög på livet, och det är helt underbart. Mina känslor för Viktor bara växer och blir större för varje dag som går.
Jag mår jävla bra att det inte finns något som kan ta ner mig nu.
Nu måste jag sova, Julafton och min favoritmat väntar när jag vaknar. ♥

Avtryck
Postat av: Äpplet

Åh, du får ta en bild på den och visa sen:D

<3

2011-12-24 @ 15:26:51
URL: http://pichead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0