Aj.

Jag skulle mycket hellre nästan bara vilja dra från alla. (Inte Viktor)
För att dessa alla alltid ska tycka och tänka om mitt liv och vad jag vill och hur jag gör. 
 
Jag och Erik stog på Brillo och pratade om det där. Skönt att checka av att man inte är ensam om skiten.
 
Jag vill inte att någon ska fråga om mitt privata liv utanför jobbet. På restaurang. Ingen fattar vad fucking Beckmans är och vice versa. Och verkar tro att grafisk form är sånt skit man gjorde på den där lektionen i gymnasiet. Jag tänker att jag borde upplysa dem om den världen, men icke. Jag vill på ett sätt, men 1) det skulle ta tid även om jag 2) skulle dra det bästa quotet från min mentor om vad grafisk formgivning innebär så 3) nej.
 
Och kan alla bara hålla fucking käften om MEN ÅH så skönt att sluta tidigt!
Jag önskar att tiden på jobbet gick åt enbart att skapa så jag kunde slippa injicera kroppen med koffein istället för att sova. Vill helst inte tänka på hur mitt liv nu kommer att påverka mina äldre dagar och hur många / få dessa kommer att bli.
 

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0