Uppgift 5.

Tar verkligen kål på mig. Vet nästan inte hur jag ska börja. Har gjort min enorma research kring Läkare Utan Gränser, deras cause och kampanjer. Vet vad jag vill belysa, men nu ska jag även till utförandet.
Jag behöver en bra kartläggning nununununu.
Så jag kan lägga på ett kol, istället för att detta ska ta kål på mig.

Måste vara smart, ha något riktigt jävla clever i bakfickan att glänsa med. Vara som Saatchi & Saatchi.
Skitsvårt.

Igår vet jag, eller snarare mig kropp, försökte somna runt 20 gånger. Men min V ruska till mig gång på gång som tur var. Och jag mumlade vidare sådär halvt borta.
Gick sen för att borsta tänderna och skölja ansiktet och där kom jag på någon slags slogan. Jag tror jag tar den för det var liksom ganska bra ändå. Jag kommer nog inte ha en huvudslogan, mer som "rubriker".

DET SKA GÅ VÄGEN och jag ska besegra min ångest. Ångesten är dock en god vän, som säger att någonting inte riktigt känns bra. Så tack.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0