I wanna be the very best, like no one ever was.

Pokémon. Yes.

Men när jag var liten så var det mitt undermedvetna mål. Att vara bäst.
Med den vishet jag fått och skapat under åren vet jag nu att det betyder såhär: Jag ska vara så bra som möjligt anpassat till mig och mina drömmar, mål , förhoppningar och rädslor.
Jag såg fram till att vara bäst i alla lägen fram till jag blev 17, sen var det bra. Jag drog en Picasso och började bryta ner allt. För att bli ännu bättre men på ett sätt med insikt.

Jag brukar aldrig riktigt berätta vad det är jag verkligen drömmer om. Vad mina mål är, hur den väg jag tänkt ut ser ut. Eller inte ser ut. Jag vill inte. Jag skruvar på mig själv och vet inte riktigt vad jag ska säga om någon frågar. Oftast blir det ett dåligt svar. Frågar någon om min Plan B, så blir det också obekvämt. Min Plan B är att få A att fungera. På nåt sätt. På ett annat sätt än vad jag först tänkt ut. Det kan vara världens minsta förändring. Men o så avgörande.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0