Tap tap tap dance!

Jag och älskling kollade på Aladdin igår. Den är lite läskig, men söt. Sedan så visade han mig en parodi på A Whole New World och nu tror jag inte jag kommer kunna se den filmen på samma sätt igen.
Viktor tog med sig Marabou Mint till mig. Den är godast. Mmm. Och jag tror den jagade bort lite av min tjejont också, vilket var hans tanke. Det lustiga är att jag köpte Marabou Mint till honom också. <3
Vi är awesome.
Jag somnade såklart lätt trots energidryck. Viktor somnade typ inte alls.

Och idag.
Idag har jag börjat steppa. Det var så jävla kul!
Lite knasigt bara, för alla hade redan dansat lite och hade till och med skor, förutom jag. Måste komma ikapp under veckan. Under lovet kommer några från Cirque du Soleil och är instruktörer, så att ja...jag måste ligga i nu för jag vill verkligen lära mig något av dem också.
Jag är så glad! Wiie!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0