20121116 och snart 20121118

Imorgon, runt fem på morgonen, så blir jag 22. Undrar vad som väntar mig under 22-året? Timo har det tatuerat på bröstet, det måste väl ändå betyda att det är bra!
Jag har lite ålderskris. Mest för att jag vill saker, men allt är så ovisst. Och jag är lite rädd för den ovissheten. Men jag vet att det kommer att fixa sig. Och jag kommer att klara mig. Jag ska bara fortsätta drömma drömmar större än störst, och bli det jag inte riktigt vet än, men jag går åt rätt håll.
 
Min älskade V fyllde år igår och det firades på ett mysigt vis. Jag gick upp tidigt och drog iväg. Vi möttes upp och köpte Varm & Kall, för det är så gott.
Sedan tog vi bussen hem till honom och stötte på hans roliga kompis Simon. 
Han fick öppna sina presenter från mig och blev jätteglad. Han är så fin så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Jag tror jag smällt in i havet och åker jorden runt.
Han fick en fin ryggsäck med fina mönster på. Den är enkel, men less is more. 
Och så fick han en jättestor Sherlock Holmes samling som vi ska läsa för varandra när vi myser och gosar.
 
Vi åt middag med hans familj och mormor och morfar. Jag blev så mätt. Jag hade knappt ätit nåt alls. 
Tårta åt vi lite senare med blåbärste som doftade ljuvligt.
Det var jättegott alltsammans.
 
Vi sprang iväg till bussen vid åtta och åkte in till Hornstull. Vi hade tänkt gå på Twin Shadows spelning på Strand, men väl i kön så smet vi iväg på en fin nattpromenad istället och drack vårat äppelvin.
Vi gick mot Fridhemsplan över Västerbron. Det var jättefint med alla ljus runt hela staden. Vi gick till en park där och satte oss och pussades och kramades.
 
Sedan åkte vi hem till mig.
 
 

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0