And now we wait.

(För den som inte vet det är det ett Hermione quote som alltid dyker upp i stunder som dessa.)
Jag är effing stolt. Jag är bäst just nu.
Även om jag inte kommer in så hittar jag andra vägar. Sen att jag uppenbarligen kommer att vara helt förkrossad om jag inte gör det kommer jag att komma över när man inser att man inte kommer någon vart med det.
Är glad att jag har folk som tror på mig. Tack och puss, speciellt till mamma, Kayo, Natha, Viktor och Elma. Det finns så många awesome människor runt om en.
Imorgon ska jag ut i solen, hoppas jag. Ut ska jag i alla fall!!!
Nu ska jag gå och lägga mig brevid Viktor. Han pratar i sömnen och är så himla fin som kom och överraskade mig med praliner när jag behövde det som bäst.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0