När det inte går bra kan det se ut så här.

Mailar. Inget svar. En vecka går, kanske två.
Mailar igen. Svar. Jag ska ringa honom efter London.
Ringer. Vi ska ses imorgon och ta en titt på den, ring en timme innan.
Ringer nästa dag. Ring tillbaka i eftermiddag. Ringer under eftermiddagen. Ring efter 18.30.
Ringer 19.00. Ring på måndag så ordnar vi det.
Ringer måndag. Ring imorgon.
Ringer idag. Avstängd telefon.
Ringer lite senare. Telefonsvarare. Lämnar meddelande.
Är less på Matte. Varför var det just jag som fick en defekt bräda?
Chansen är så liten, för dom har bra brädor på Landyachtz, och jag...jag har verkligen otur.
Men rätt ska vara rätt for fuck sake.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0